Hudební recenze: London Elektricity - "Are We There Yet?"

Tony Colman aka London Elektricity, DJ, producent a šéf labelu Hospital Records vydal v pátek 6. listopadu již šesté studiové album s názvem "Are We There Yet?". Potěší tím především fanoušky příjemného, pozitivně laděného drum´n´bassu.

Tony Colman aka London Elektricity patří ke světové špičce na poli drum´n´bass music. Má pod palcem label Hospital Records, na kterém vydal své, v pořadí již šesté, studiové album s názvem "Are We There Yet?". Na desce najdeme 14 tracků laděných do příjemného poslechového drum´n´bassu. Všechny skladby v sobě nesou příjemnou atmosféru, kterou umocňují krásné klavírní prvky, a jak už jsme u Tonyho zvyklí, všechny jsou nabité velmi pozitivní energií. Atmosféru skvěle dokreslují v některých skladbách i povedené vokály, takže svým vokálem přispěli například Emer Dineen, Pete Simpson, jazzová zpěvačka Lianne Carroll a sám Tony Colman.

Na YouTube si můžete poslechnout ukázku skladby "Phase Us" s krásným vokálem od Emer Dineen. Nechybí zde ani hostující producenti, mezi které patří Keeno a Hugh Hardie. Keeno se objevuje ve skvělém tracku "Artificial Skin", kde můžeme slyšet příjemnou basovou linku a opět hlas Emer Dineen. Hugh Hardie se podílel na tracku "Tape Loops", ve kterém se spojují příjemná basa a skvělé samplové prvky. Ze spolupráce s těmito producenty vzešly opravdu povedené kousky a doufám, že i v budoucnu se dočkáme nějaké další kooperace.

Ukázku skladby "Artificial Skin", na které se objevuje Keeno, si můžete poslechnout na YouTube. Není ale všechno zlato, co se třpytívá. Když se podíváme na předchozí album s názvem "Yikes!", nenajdeme zde příliš velký posun vpřed. Ano, nechybí zde skvělá atmosféra, pozitivní energie a hezká hra se zvuky, ovšem to tady bylo i minule. To ale Tonymu nemůžeme mít příliš za zlé. Deska se drží zaběhnutých principů a sází na postupy, které zkrátka fungují. Výjimku tvoří skladba "Drop Ship" nabízející poněkud tvrdší beat, vynikající basovou linku a v breakdownu se dočkáme i skvělého klavíru. Na druhou stranu, u některých tracků jsem měl pocit, jako bych poslouchal nějaké starší drum´n´bassové skladby od London Elektricity a neubránil jsem se pocitu nostalgie.

Tento pocit ve mně vyvolala především skladba "Tone Poem", která na závěr desky rozhodně potěší. Fanoušci na albu "Are We There Yet?", které se drží v zaběhnutých kolejích, dostanou přesně to, na co jsou od London Elektricity již dlouho zvyklí. Nechybí příjemná atmosféra, klavírní prvky, povedené vokály, spousta pozitivní energie a zajímavá hra s všemožnými zvuky a samply. Album je ucelené, neurazí ani svou délkou, 14 skladeb je tak akorát a skvěle se hodí například do auta na delší cesty.

London Elektricity

"Are We There Yet?" je příjemná deska, neurazí, ovšem mezi své oblíbené bych ji asi nezařadil. Rozhodně ale doporučuji si desku poslechnout a udělat si vlastní názor. Ještě se sluší napsat, kde album můžete sehnat. "Are We There Yet?" je dostupné na vinylu, CD, v digitální podobě nebo jako "deluxe pack", ve kterém je přidáno několik "beatless" mixů. Koupit si ho můžete na stránkách Hospital Records nebo na svých oblíbených hudebních portálech. Hospital Records shop najdete zde.

Hodnocení: 75%

stanjah

Interpret: London Elektricity