PARTYINFO
EXPLOSION VI
Datum konání: |
15.11.2003 - sobota |
Místo konání: |
České Budějovice - Výstaviště |
DJs: |
Semtex techno stage - Denard Henry, Jane Clemen, Ladida, Dave Fish, Vitamin Algida house stage - Kris Soya, Chris Chemist, Deny, Dave Walla, Formi, Tvyks, Airto, Baloo |
Info: |
maxterritory@quick.cz |
Popis: |
České Budějovice; Výstaviště - Pavilony F1, F2 charitativní akce na pomoc nevidomé cvičitelce slepeckých psů midnight capoieirashow, special dance performance, koktejlový bar, speciálně osvětlená fire house stage, go-go dancers vstup 150/250 CZK akci věří a podporuje Techno.cz! |
Robin: Vystupující umělci, kteří budou hrát na šestém pokračování party Explosion
budou vystupovat zdarma. Honoráře by se pak měli zpětně odrazit ve výši finanční
pomoci a doufáme,že i nějaké firmy a sponzoři na toto zareagují. My se pokusíme
sehnat co nejvíc finančních prostředků. Cena jednoho psa je sto padesat tisíc
korun. bylo by dobré, aby jste dle vašeho uvážení z vašich zákazníků vybrala
někoho, kdo si nemůže takového psa dovolit. Ať už starší nebo mladší člověk,
nebo někdo, kdo nemůže sám oběhávat úřady a prosit je o finanční pomoc.
slečna Lebedová: já těch žadatelů o psa mám víc a rozhodla jsem se, že by bylo dobré, kdyby ten pes putoval k jedné holčičce.je jí patnáct let a problém je v tom, že hraniční věk,
kdy se pes předává je osmnáct let.Tato mladá slečna je z vesnice u Litovle,
bydlí na internátě, chodí na různé kroužky. Chceme, aby si na ní pes začal zvykat
co nejdřív a ona se sním naučila pracovat a vlastně se navzájem "poznali".
Za rok chce jít tato slečna studovat do Prahy a proto je třeba jí psa předat co nejdřív.
Její rodiče si takovéhleho psa bohužel nemůžou dovolit.Většina žadatelů co mám ,
má přislíbenou dotaci od městského úřadu, takže jediný žadatel, který si to opravdu
nemůže dovolit je právě tato slečna. A její jméno je Adélka Šperlíková.
R: Další věc je,že nám se může klidně stát, že půlka z této částky bude třeba finanční
hotovost a půlku třeba získáme od sponzorů v podobě krmiva a vitamínovych
suplementů. Samozřejmě se budeme snažit získat krmivo pro psy juniory.
Od kolika let se vlastně takový pes cvičí?
L: Vlastně máme štěńata od jednoho do jednoho a půl roku. Já myslím, že v psychologii
těch lidí, kteří by na to mohli dát třeba peníze by je mohlo oslovit, že jde o konkrétního
člověka. Nebo by to mohli udělat alespoń kvůli té reklamě.
R: To se jim také snažím vysvětlit, je ut¨rčitě zajímavé se pro určitou firmu prezentovat
se právě na takovéto aktivitě.
L: Mohlo by se to natočit i s předáním toho psa, což je určitě dobrá reklama.
R: Uvidíme, jak se k tomu firmy postaví. Minulý týden jsme rozesílali nabídky, takže
uvidíme, jk to dopadne a jak zareagují. Když reagují, tak se většinou ptají na reklamu
a na to, kolik tam bude lidí a nezajímají se o charitativní podtext. Je to smutné, ale je to tak.
L: To je v dnešní době bohužel normální.
R: Někdy mají i zájem, jenže to jde přes šéfa a ten má šéfa anakonec to jde třeba přes
šest lidí a pro musí být všichni, aby se to dalo realizovat. Ale samozřejmě další přínos
pěněz jsou třeba návštěvníci, ti zaplatí vstupné, utratí peníze na baru atd...
L: My děláme různé akce, jako třeba mezinárodní výstava psů v Bratislavě. Když
pojedeme na evropskou výstavu,tak není problém zde nějakému sponzorovi udělat
reklamu.My jsme si nechali vytisknout pár triček s logem a to je tak všechno.
R: Já dám odkaz na všechny naše prezentace a samozřejmě internetové stránky a třeba
se někdo chytí. Je dobré, když už víme, komu vlastně pomáháme a máme konkrétní
jméno.
L: Teď máme dva pejsky, ze kterých si může holčička vybrat. Jeden je německý ovčák a druhý kolie. teď čekáme, jak se vyvinou jejich povahy a podle toho vybereme. Maminka té holčičky chce, aby pes budil i respekt, protže bude bydlet v Praze na internátě- takže spíš německý ovčák.
V době, kdy vznikal tento rozhovor, jsme ještě něvědeli, že Adélka bude mít to štestí a dotaci od městského úřadu dostane. Takže námi vybrané peníze poputují na jiného vodícího psa a toho dostane sedmiletý Jakoubek Holas.
Během jednoho z posledních hezkých odpolední letošního babího léta jsme si sedli k rozhovoru s Robinem Mikušiakem, jedním z lidí, kteří se snaží alepoň trochu rozpohybovat jihočeskou scénu taneční hudby. Robin v Jižních Čechách už poměrně dlouho dělá větší akce, stál za klubem MAX Teritorry v Písku a poměrně často je i vidět v Praze. Takže, do toho:
Robine, jak to z tvého pohledu vypadalo s historií taneční scény v Jižních Čechách?
Podle toho, jak to vidím já, tak se to u nás vyvíjelo úplně stejně jako všude jinde. Možná i o trochu lépe… V roce 93, 94 jsem jezdil na první party do Prahy (do Ládví, Radosti)… U nás už minimálně od roku 1995 fungovala diskotéka New York v Budějovicích a v Táboře byl klub Ministry of Sound, kde dělal akce DJ Deny (teď je moderátorem v Rádiu Prácheň a hraní se věnuje stále). V Budějicích to kluci dělali dost dobře, už tenkrát to byly akce spojený s módníma přehlídkama a dalším zajímavým programem. Za akce tam tenkrát stál myslím Elektromajk (dnešní Michael Burian) a jeho promotérská agentura SunBeam. Nebyl tam však jenom on. Dost akcí se konalo pod taktovkou Vladi Polanky v KD Slavia
První moje akce byl docela velký open air Open Air Energy Experience Party v Holešické tvrzi u Orlíku, která byla v létě 1996 a hráli tam Tráva, Loutka, Bidlo, David Urban, koncert ColorFactory a byl to bombovej mejdan. Myslím, že pamětníci mi to můžou potvrdit J Pro mnoho lidí kteří se později stali např. DJs to byla jejich první party...
Po této akci jsme pod hlavičkou Free Production začali dělat akce v Českých Budějovicích. Ale protože jsme byli vždycky zaměřeni spíše na house a taky jsme nebyli z Budějovic a místní nás tady nějak moc nebrali, tak ty akce byly spíš takový nijaký, nebyla tam nejlepší atmoška a ani jsme zas tak moc nevydělali (a taky ani neprodělali). Akce probíhaly v kulturním domě Slávia- Armáďáku jednou za půl roku a dělali jsme je asi 2 roky. V této době se děly akce v Táboře - letní party na zimním stadiónu, na ně chodilo fakt hodně lidí (skoro 2000) a hudebně byly zaměřené dost různorodě.
Největší problém Jižních Čech vidím v tom, že parties tam ztratily kontinuitu. Když Michal Burian skončil se svýma akcema, tak jsme pokračovali my a nedělali jsme techno, který lidi chtěli a od roku 1998 nikdo nic velkého nedělal. A tam mám pocit, že nevznikla žádná scéna, nic, co by lidi fakt táhlo. Mezitím oba kluby se zavřely - město Tábor nechalo kvůli hluku zavřít Ministry of Sound a v Budějovicích poslední majitel klub prostě profetoval v peří.
Od roku 1998 jsem pak dělal hlavně soukromý party, kam jezdili hlavně lidi z Prahy, který chodili na Shaky. Byly to akce pro sto až dvěstě zvaných lidí a jejich kámošů a specifické byly tím, že vždycky to bylo na zajímavým prostoru. Stará tvrz, malý hotýlek v lesích nad Pískem (Živec), horolezecká chatat a pod. A byly to fakt mejdany… Nejvíc mi tam hráli pražští housoví DJs Formáček, Airto, Tvyks, Loutka, Tráva a Lumír.
A mezitím tady lidi začali dělat akce na vesnicích v kulturácích, kde je problém v tom, že půlka lidí jsou lidi z vesnic, co tam chodí na bály a druhá půlka jsou mladý, extrémně vysmahlý raveři. Takže atmosféra akce i zábava je o ničem.
Celkem zajímavý akce proběhly u Temelína, myslím, že byly dvě a dělali to tam MobilDJs. Akce měly velký potenciál, ale bohužel doplatily na amatérismus pořádajících - vlastně si tam ti kluci dělali všechno sami - stavěli si pódium, zapojovali elektřinu atd a to pak nemůže dopadnout dobře Akce byly dělaný jenom z nadšenectví, ale takhle se akce dá dělat pro sto lidí, ne pro tisíce. Na velké akci musí být profesionální zázemí, světla, elektřina, zvuk, bary, ochranka atd. atd.
Mám pocit, že tihle kluci - DJs to pořádají hlavně proto, aby si zahráli před pořádnou masou lidí a taky proto, aby byli ve svém městě slavní… Trochu chybou je i to, že tihle klucí nejezdí jinam na akce a do jiných klubů, aby se podíval na to, jak to funguje, jak se akce dělají a tak…
Ty jsi nikdy neměl ambice být slavným Djem?
Ne nikdy. Vím, že já bych to nikdy nezvládl, nejsem muzikant a prostě na to nemám buňky…
A jaká teda byla tvoje motivace. Proč jsi vlastně party začal pořádat?
Protože mě fakt uchvátily poslední Hostomice (1996 - report je zde http://www.techno.cz/party/report/teknival/hostomice96/ ) - vzpomínám si, jak druhej den ráno ty špinaví drsňáci s dredama vstali a začali uklízet a odpoledne bylo pole čistý. A že tu hudbu dělali pro sebe a zároveň pro lidi okolo… A taky mě hodně baví ta práce - organizovat, dívat se jak to roste. Nejvíc mě baví to připravovat, jednat se sponzorama, Djema, dodavatelema. A když už je party v běhu, ani už bych na ní nemusel být.
Teď něco k tobě, co vlastně děláš… A jak jsi se k tomu dostal?
No jak jsem říkal, po Hostomicích jsme si s kamarádama řekli, že uděláme pořádnou party. Jeden kámoš se staral o to, aby na party měl kdo hrát, mě se podařilo sehnat nějaký peníze a ten open Air jsme udělali - a skočili jsme do toho po hlavě. Hodně po hlavě.
Teď vlastně vedu agenturu Free Production, která dělá různý akce - třeba v létě Summer Session (to je akce o hip-hopu, exhibicích extrémních sportů a letos i HC scéna) a pod její hlavičkou dělám party. K tomu mám Halabala café v Písku, který beru jako celkem důležitej podnik pro Jižní Čechy. Je to bar, kde už pět let hrajeme jenom taneční muziku a myslím, že jsme taneční hudbě u nás hodně pomohli. Pět let jsem měl velkoobchod s energydrinkama a vozil jsem Semtexy od Prahy až po jižní Čechy…
Tady jsem měl od poloviny roku 2001 do půlky roku 2002 klub MAX Territory. Díky tomu, že v Písku je silná hiphopová komunita, tak nejlepší akce tam byl koncert Indyho a Wiche a to byla bomba. Z taneční hudby tam mimo Ladidy byli celkem všechni ze "špičky" - Loutka, Tráva, Tvyks, Pavel Krejdl a tak. Nedělali jsme tam jungle a dnb. Všechno bylo v pohodě, Djové mi hráli za rozumný peníze, měl jsem něco i od sponzorů, měl jsem nízkej nájem, ale stejně to bylo pořád na nule. Já sice tu hudbu mám rád a tak jsem to držel. Problém byl v tom, že když byla akce v pohodě a lidi přišli, tak zase byl bordel na ulici a v baráku a když lidi nebyli a byl klid, tak akce byla prodělečná. V okresním městě můžeš strašně těžko provozovat klub zaměřený jen na taneční hudbu. Všichni se tam znají a velkým problémem můžou být i osobní vztahy a antipatie. Takže po roce jsem zjistil, že nemůžu dělat klub, hospodu a agenturu a byl jsem zralej na psychiatrii. Snažil jsem se všechno dělat naplno, Djům se věnovat, starat se o lidi. A každý víkend jsem dělal všechno sám a fakt už jsem pak nemoh…Tak jsem raději celý klub zavřel.
Jakou ty sám posloucháš hudbu?
Hodně mám rád house a 2step. Z mainstreamu mám rád Depeche Mode, miluju U2, poslouchám Red Hot Chilly Peppers, Skunk Anansie a tak. Nemám moc rád techno, ani na party si ho neužiju. Miloval jsem Shaky v Roxy, to byl pro mě vrchol…
Tvoje nejbližší velká party - Explosion - je charitativní party… Proč to a jak jsi se k charitě dostal?
Charitativní akce jsem dělal už v rámci Halabala café. Proč to tak mám, fakt nevím… Myslím si, že pokud člověk není blbej a má zdravý ruce, může ostatním pomoct. Tenkrát jsme dělali dvě sbírky pro dětský domov v Písku a jednou psí útulek v Písku. Předminulý rok jsem dělal Explosion II ve prospěch psího útulku v Rakovníku, kam jsme odvezli 3500 kg psího žrádla a vitamínů. Nechtěl jsem to dát do útulku v Písku, protože majitel je gauner a vydělává na tom. Nechal jsem si doporučit psí útulek, který by byl nejlepší pro podobnou podporu. Na začátku byli takoví "vlažní", celkem mě to štvalo, fakt jsme na tom pracovali a vezeme plný auto žrádla a odezva minimální. A když jsme tam to žrádlo dovezli, tak k velkému překvapení provozovatelů útulku ho fakt bylo tolik… Oni nám do poslední chvíli nevěřeli, že něco děláme a brali to jako blbou srandu…
A letos jsem koukal na televizi o pořadu o slepeckých psech. Pokud jsi slepej a potřebuješ pro svůj život psa, musíš projít děsným martýriem. Abys dostal podporu od městského úřadu, tak ti musí být 18 let, musíš přesvědčit úředníky na úřadech, že jsi opravdu slepej a že psa potřebuješ a pokud se úřad smiluje, tak ti přislíbí dotaci. A část musíš doplatit a stejně jsou ti psy děsně nedostatkový a obecně je to problém…
Dali jsme si schůzku se slepou chovatelkou slepeckých psů a po rozhovoru s ním jsme se rozhodli pro podporu konkrétní jedné holky - Adélky. Té je 14 let, je z vesnice a příští rok půjde do Prahy do školy, díky věku nemá na nárok státní podporu a 120-180.000 Kč na psa její rodina opravdu nemá a dohromady nedá. A my se pokusíme vydělat co nejvíc peněz na podporu výcviku tohoto psa a pokud to všechno vyjde, tak Adéla dostane psa vycvičeného přímo pro Prahu. Nejspíš by to byl vlčák, kterej zároveň i budí respekt a zároveň se dá dobře vycvičit.
V průběhu příštího roku bychom rádi jednou za měsíc dva se na psa i na holku podívali a pomoci ji hledání dalších partnerů a hlavně ukázat i Djům a dalším, kteří na akci hrají nebo pracují bez honoráře, že tato jejich "oběť" měla smysl.
Takže to je jak - všichni Djové hrají na akci zadarmo?
Ano, všichni český DJs hrají zadarmo, jen za cestovné a útratu na baru. Jediný Hardcell měl hrát za omezený honorář, kterým mělo být již předplacené booking fee. A ve finále jsme se rozhodli zrušit i jeho, aby žádní DJs nemohli mít nějaký pocit nerovnoprávnosti. A to booking fee jsme Hardcellově agentuře nechali propadnout. Nakonec jediný, kdo najednou za akci chtěl půlku honoráře, byl Pavel Krejdl, tak jsem ho zrušil taky…
A vy jako agentura? Vy pracujete zadarmo? A co když akce nevydělá?
Musím zaplatit výplaty lidem, co na akci pracují a naše produkční náklady na telefony, cesty a tak. A kdyby se náhodou stalo, že na akci náklady na toho psa nevyděláme, tak se budu všema prostředkama snažit dát to dohromady. I s ohledem na moji budoucnost a pověst.
A jak je to se sponzory akce?
Řeknu ti to takto: obeslali jsme přes 80 velkých firem, se kterými spolupracujeme a máme je v mailing listu. A z těchto 80ti firem zareagovala jediná Algida na to, že jde o charitu. Ostatní
zajímají stále jen ty samá marketingová kritéria - návštěvnost, prodej konkrétních výrobků, prezentace. Někdy je legrační poslouchat ty brand managery jak se vymlouvají a neví jak říci, že je to nebere a jak se kroutí...
A kdo na Explosionu vlastně hraje?
Ze zahraničí bude největší "hvězdou" Inigo Kenedy, z německa Djka Jana Clemen, dál hodně zajímavý američan, techno DJ Denard Henri z New Yorku, hustej černoch s dredama, kterej začínal jako DJ v 89 v New Jersey a teď hodně jezdí po evropě… A protože já osobně nejsem moc na techno, tak mi s lineupem pomáhá DJ Vitamín z Pandanů, kterej mi tohoto týpka doporučil a myslím, že to bude pohoda. Tihle lidi taky hrajou jen za cesťák a útratu, za což jim patří můj dík…
A proč techno? Když ho vlastně nemás moc rád?
No protože to jinak nejde. Na hlavní stagi u nás musí být techno, jinak lidi nepříjdou. A když už, tak se zase v rámci možností snažím, aby i to techno bylo co nejkvalitnější. K tomu houseovou stage, kteru se snažím vždy udělat co nejpříjemněji pro takový ty old schoolový týpky jako už jsem asi já. Prostě pohodlíčko, house, koktejly, krásky....... Co víc ?
Jak si vybíráš třeba dodavatele?
Snažím se o to, aby lidi do toho něco dali. Třeba firmu, která dělá zvuk a světla, vyberu podle toho, co na akci přinesou vlastního - nějakou vychytávku, vlastní přínos, aby to bylo o něčem jiného. Na barech máme lidi, který jsou profi barmani, na baru se nebude čekat, nikdo nekrade, jsou slušný a profíci. A když je profík, tak je 3x rychlejší než kluk, co je tam na brigádu. Ochranka jsou frajeři, ve který mám absolutní důvěru, který neprudí a jsou zároveň dobrý jako security. A hlavně většinu z nich znám - několik let jsem s nima trénoval a vím co od nich mohu čekat. Nestává se, že by na naši ochranku lidé nadávali. Jsou to profíci.
A dekorace a vychytávky, které akci dělají akcí, na těch si dávám záležet. Na housové stagi třeba chci mít hromadu velkých svícnů a stovky svíček. Ať to má atmošku. Koktejlovej bar, super světla, sexy atmosféra - to je moje…
Takže takhle to je s Robinem Mikušiakem a charitativní party Explosion 6 v Českých Budějovicích.
Techno.cz se určitě přijede podívat a na akci budeme mít vlastní stánek - takže určitě tuhle party můžeme jen a pouze doporučit.
Inigo Kennedy do Budějovic na Explosion bohužel nepřijede. Snažili jsme se ho všemožně přesvědčit, posílali promo materiály, na kterých už samozřejmě bylo všude uvedeno jeho jméno, ale ani to bohužel nepomohlo.
Robin,
I've been forced to make a difficult decision regarding the event on 15.11 and unfortunately can no longer appear there in Ceske Budejovice.
It's not a situation that I've been faced with often and is never something that is easy to deal with, especially given the charitable background of your event. However, I am sure you will be able to find a suitable replacement and it will not affect the great cause that you are supporting. I was particularly keen to offer my assistance to this event which is why the decision has been hard. I hope you will understand and I hope also that the event will be a success.
Regards
Inigo Kennedy
Německá Djka a producentka se pohybuje na elektronické scéně již
od roku 1991. Její styl projevu by se dal popsat jako "multistyl",
ovlivněný chicagskou a detroitskou elektronickou scénou s prvky
minimalu,funky,experimentu,breakbeatu, techna i elektra.Vynikající výběr
desek a jejich interpretace ji zajistili uznání zejména v Německu.
Pravidelně vystupuje například v klubech Ultraschal Mnichov,Tresor,E-Werk Berlin,Neue Heimat Stuttgart,Destillery Lipsko...Na mezinárodní scéně se uvedla i v klubech Save The Robots New York,Soundfactory Istanbul, Flex Vídeň(v Rakousku hrála i na známém Gazometru) stejně jako na mnoha parties veŠvédsku,Norsku,Slovinsku,ve Francii,Itálii a Polsku. Jana Clemen je vsak předevsím uznávaná producentka a majitelka známého labelu Convex. První tracky vytvořila pod pseudonymem "Abstract Soul" na Essence Records a Planet Rhythm a na labelu Hybrid Cariho Lekebusche.Je autorkou remixu pro Adama
Beyera na albu Recoded, vytvořila tracky pro Müller Records,Fieber,Phont a samozřejmě pro vlastní Convex, který založila v roce1998. Zajímavou myšlenkou projektu je sdružení ženských producentek světa. Na Convex Records se objevila
jména jako Vicky Riesen (Svýcarsko),Tina Lestate (Francie),Kym Serrano
(USA), Melanie F. (Německo),Chester Beatty (Japonsko),Djane Bux(Německo).
Začal hrát v roce 1993 jako rezident klubu v Leuven (Belgie) , kde hrál převážně acid jazz, funky a soul. Poté se stal rezidentem v klubu Chess, což je renovovaná továrna s několika tanečními podii, situovaná mimo Leuven. V tomto klubu se začal více zajímat o house music poté, co viděl několik vysoce kvalitních setů předních světových DJs.
Hostoval v klubech Apero, Silo, Rumba (Leuven), Dalis and Pablos discobar (Brusel).
V roce 2001 si dal dvouletou pauzu a hledal nové inspirace. Teď hraje současný deep house s dotyky retra.
Jeho oblíbené labely: Guidance, Aroma, OM, Defected, Brique, Rouge.
Jeho oblíbení DJs: Tiefswartz, Geoffroy, Luke Solomon, Kaskade...
Mimo house music se inspiruje také v jazzu ( Charlie Parker, Marcus Miller) RnB (Me shell, Erika Badu) a hip hopu.
-produkování a mixování je pro tohoto zvukového architekta hlubokou vášní
-v uplynulých deseti letech pracoval často na remixech mnoha světových Djs
- : "dj je dj, ale zvukový architekt má vyšší poslání - má za úkol vytvořit atmosféru plnou nejčistších emocí a dosáhnout spojení mezi ním a jeho publikem" ( Theater of the mind )
-začal hrát v roce 1989 v New Jersey na různých akcích v malých klubech, poté se přemístil a začal hrát v nejprestižnějších klubech New Yorku a celých Spojených států
-nyní si našel nový způsob experimentování,začal hrát po evropských zemích jako třeba: Slovinsko, Německo, Polsko, Holandsko, Rakousko...
DISCOGRAPHIE:
CIPHER PRODUCTION & HEMATITE
GYROSCOPIC - TRANCEMEDIA
FURNACE - PERMUTATION TEST
MULLER - SUPER BLEIFREI
MONOID - #17
REMIXY:
FIEBER - ABSTRACT SOUL " WHAT A LIFE"
MONOID - LA MONDE VS LEVANTINE
KOMPILACE:
JACKFRUIT - THE PLESURE PRINCIPLES
MULLER - BUSINESS & TECHNOLOGIES
MULLER - MULLER MIX COMPILATION
DISCOGRAPHIE-DENARD HENRY
"CIPHER RELEASES"
"HABITAT"
Jihočeská agentura FREE PRODUCTION si dovoluje pozvat všechny příznivce kvalitní taneční hudby na další pokračování největší pravidelné jihočeské párty - EXPLOSION.
Šesté pokračování tohoto úspěšného hudebního projektu nenabídne svým posluchačům jen kvalitní hudební a vizuální zážitek, ALE a to je tentokrát to hlavní, pokusí se pomoci nevidomé cvičitelce vodících psů slečně Lebedové a nevidomé čtrnáctileté dívce Adélce Šperlíkové.
Tato finanční pomoc jejíž výše se bude pohybovat mezi 120-160.000 Kč bude věnována na výcvik jednoho vodícího psa pro tuto nevidomou dívku.
Výcvik tohoto psa, který je dosti finančně náročný, by nebyl možný bez pomoci všech vystupujících umělců, kteří se zřekli svých honorářů. Respekt !
Nejen tito, ale též vizuální mágové z Phase Praha nabídli zvýhodněnou cenu za své služby a tím samozřejmě celé věci též pomohli.
EXPLOSION VI se bude konat opět ve dvou pavilonech českobudějovického Výstaviště, které budou opět perfektně čisté a vytápěné.
Mezi pavilony bude jen pro tuto příležitost zbudován mobilní designově ztvárněný koridor.
Větší pavilon F1 bude hostit SEMTEX TECHNO STAGE a menší ALGIDA HOUSE STAGE, na které bude tentokráte absentovat větší množství světel. Tyto budou nahrazeny několika sty různých svící, které by měly toto podium ozvláštnit.
V Algida house stagi naleznou návštěvníci Chill out, VIP zónu a koktejlový bar s profi barmany.
Semtex techno stage bude vybavena s největší pravděpodobností 20 kW Turbo sound systémem a co se týče světelného parku - toto bude pro návštěvníky opět překvapení.
Mnozí mají jistě ještě v živé paměti Strobo Show z Explosion V, kdy měli možnost zažít sílu 32 synchronizovaných stroboskopů.
Jak je již dobrým zvykem, o několik videoprojekčních pláten se budou starat pánové z Phase Praha.
A kdo na samotné benefiční akci vystoupí ?
DJ Inigo Kennedy(U.K), DJ jane Jana Clemen(D), DJ Denard Henry(U.S.A.), DJ Kris Soya(B), DJ jane Ladida, DJ Vitamin, DJ Formi, DJ Airto, DJ Baloo, DJ Dave Walla, DJ Deny, DJ Tvyks, DJ Kloc
Chybět nebudou též profesionální tanečnice a VELMI, VELMI zajímavá "bojově - taneční" performance CAPOIEIRA MIDNIGHT SHOW několika nejlepších zástupců bojového brazilského tance Capoieira v České republice.
Hostoval v klubech Apero, Silo, Rumba (Leuven), Dalis and Pablos discobar (Brusel).
V roce 2001 si dal dvouletou pauzu a hledal nové inspirace.
A teď hraje současný deep house s dotyky retra.
Jeho oblíbené labely: Guidance, Aroma, OM, Defected, Brique, Rouge.
Jeho oblíbení DJs: Tiefswartz, Geoffroy, Luke Solomon, Kaskade...
Mimo house music se inspiruje také v jazzu (Charlie Parker, Marcus Miller), RnB (Me shell, Erika Badu) a hip hopu.