PARTYINFO
RESET 2 CONNECT - SPRING EDITION
Datum konánĂ: |
14.03.2003 - pátek |
MĂsto konánĂ: |
Praha - Roxy |
DJs: |
Tibor (Final Scratch/Subtech/SK), Dalo (Subtech/SK), Pavel Krejdl (Techno.cz), Lucca (Roxy), Hyde (Luxus/Fabric), Monotype chill-out: Ash, Blue |
Info: |
http://www.techno.cz... |
info@techno.cz |
Popis: |
společná klubovka Roxy Promotion, Techno.cz a Rave.cz video animation by 3D Loox, laser show by Wild Music rezervace na tickets@roxy.cz = 180 CZK vstup 200 CZK |
Rozhovor s DJem Hydem
Jako jeden z mála DJs v ČR sis našel svůj vlastnà charakteristický styl. Jaký byl tvůj hudebnà vývoj?
PocházĂm z muzikálnĂ rodiny, kde kaĹľdĂ˝ ovládá hru alespoĹ na jeden hudebnĂ nástroj. Tak jsem byl taky vychován a absolvoval jsem 6 let v hudebnà škole hru na klavĂr. Pak pĹ™išla puberta, zmÄ›ny nálad a vnĂmánĂ, všichni vĂme o ÄŤem mluvĂm. Prošel jsem si všĂm - od disca pĹ™es rock a zpÄ›t k elektronice. MomentálnÄ› se nebránĂm vĹŻbec niÄŤemu a mám rád kaĹľdou dobrou muziku. TakĹľe normálnĂ vĂ˝voj. :)
Ve svĂ˝ch setech pouĹľĂváš velkĂ© mnoĹľstvĂ melodiĂ a vokálĹŻ, ÄŤĂmĹľ se vĂ˝raznÄ› odlišuješ od jinĂ˝ch DJs. Jak se na pouĹľĂvánĂ tÄ›chto prvkĹŻ dĂváš ty?
SvĂ©ho ÄŤasu jsem byl hodnÄ› nekompromisnĂ - kaĹľdá deska, kde byl vokál nebo melodie byla automaticky špatná. Tohle mÄ› naštÄ›stĂ brzy pĹ™ešlo. Je to o tom, Ĺľe se snaĹľĂm ve volnĂ©m ÄŤase poslouchat kvalitnĂ muziku pĹ™edevšĂm vážnÄ›jšĂho raĹľenĂ a tohle TÄ› urÄŤitĂ˝m zpĹŻsobem ovlivĹuje a vychovává. ZaÄŤal jsem tedy i v taneÄŤnĂ muzice hledat ty pĹ™irozenÄ›jšà muzikálnĂ prvky, kterĂ© dÄ›lajĂ hudbu hudbou.
Vydal jsi 3 vĂ˝bornĂ© dema. KaĹľdĂ© je naprosto odlišnĂ© a nelze si nevšimnout urÄŤitĂ©ho hudebnĂho posunu. Kam se ubĂrajĂ tvĂ© cesty?
HudebnĂ posun se u mÄ› udál opravdu velkĂ˝ za poslednĂ 2 roky. NevĂm kam to směřuje. Z kufru se vytratily nÄ›kterĂ© labely a vĂce mĂ©nÄ› jsou nahrazovány kusy ojedinÄ›lĂ˝mi. Dokupuji si staršà desky, kterĂ© mÄ› minuly. PĹ™ed dvÄ›ma roky jsem si mÄ›sĂÄŤnÄ› obstaral 5-10 desek, v souÄŤasnĂ© dobÄ› si objednám 2, z toho jedna jde sehnat a nebo na nĂ ÄŤekám pĹŻl roku. TaktĂ©Ĺľ pĹ™ibĂ˝vá desek, kterĂ© jinĂ DJs zaĹ™azujĂ do kategorie nehratelnĂ˝ch, nebo velice těžce mĂchatelnĂ˝ch, to mi v poslednĂ dobÄ› dÄ›lá velikĂ© starosti a tak trávĂm za gramofony vĂce ÄŤasu neĹľ kdykoliv dĹ™Ăve a zkoušĂm se s tĂm poprat.
V poslednĂ dobÄ› se v ÄŚR zaÄŤĂná pomalu prosazovat minimal. Ty sám si pouĹľil nÄ›kterĂ© Akufenovy skladby na novĂ© demo CafĂ© de Paris. MyslĂš, Ĺľe je v právÄ› v tomto stylu budoucnost elektronickĂ© hudby?
Minimal nemám nijak zvlášť v lásce. Na demo jsem použil dvě skladby z Akufenova alba My Way, které majà ale k minimalu velmi daleko.
Staráš se o vĂ˝bornou noc s názvem Luxus, která se koná v ostravskĂ©m Fabricu. Kladeš nÄ›jakĂ© speciálnĂ poĹľadavky na umÄ›lce, kterĂ© sem vozĂš? Koho by si ještÄ› chtÄ›l pĹ™ivĂ©st?
DĹŻleĹľitá je originalita a exkluzivita. To je pro mÄ› zásadnĂ kritĂ©rium. SnaĹľĂme se dÄ›lat kaĹľdĂ˝ veÄŤer v jinĂ©m duchu a dovĂ©zt sem umÄ›lce, kterĂ˝m udÄ›láme dokonalĂ© podmĂnky k tomu, aby se mohli náleĹľitÄ› pĹ™edvĂ©st. Doposud toho všichni vyuĹľili aĹľ na Heiko Lauxe, kterĂ˝ byl pro mÄ› nejvÄ›tšà zklamánĂm v mĂ©m hudebnĂm ĹľivotÄ›. Naopak se nám zde podaĹ™ilo loni v ÄŤervnu pĹ™edstavit jako prvnĂm Alexandra KowalskĂ©ho s Raz Oharou v jejich live koncertu a jejich hranĂ mÄ›lo obrovskĂ˝ ĂşspÄ›ch dokonce i u samotnĂ˝ch protagonistĹŻ, kteřà sami zažádali o opakovánĂ. TakĹľe se nám na konci bĹ™ezna opÄ›t pĹ™edstavĂ na Luxusu V. MomentálnÄ› máme v jednánĂ na dalšà Luxus Akufena live. UvidĂme jestli to vyjde.
JiĹľ stařà filosofovĂ© pĹ™išli s myšlenkou, Ĺľe lidĂ© jsou poznamenánĂ svĂ˝m okolĂm a prostĹ™edĂm, ve kterĂ©m vyrĹŻstajĂ. Ovlivnila tÄ› nÄ›jak skuteÄŤnost, Ĺľe pocházĂš z malĂ©ho mÄ›sta, zdánlivÄ› oddÄ›lenĂ©ho od veškerĂ©ho dÄ›nĂ?
UrÄŤitÄ›. Já mám rád klid. HodnÄ› ÄŤasto potĹ™ebuji bĂ˝t sám, ticho a prostÄ› si to srovnat v hlavÄ›. K tomu dÄ›lám jiĹľ pĹ™es 10 let silniÄŤnĂ cyklistiku a to mÄ› prozatĂm držà fyzicky i psychicky nad vodou. Miluji sport a nebĂ˝t ho, tak bych uĹľ dávno zabĹ™edl nÄ›kde v klasickĂ©m prĹŻmÄ›ru a trpÄ›l nÄ›jakou závislostĂ nebo psychickĂ˝mi problĂ©my, kterĂ© dnešnĂ doba pĹ™inášĂ.
ÄŚĂm dál tĂm vÄ›tšà mnoĹľstvĂ DJs hraje z Final Scratche. Máš s nĂm nÄ›jakĂ© zkušenosti? LĂbĂ se ti tato technologie?
AĹĄ si hraje kdo chce z ÄŤeho, tĹ™ebas z rádia. Já to jiĹľ samozĹ™ejmÄ› vidÄ›l nesÄŤetnÄ›krát v akci, ale pro mĹŻj styl hranĂ je to absolutnÄ› nepouĹľitelnĂ© a nedokázal bych se s tĂm sĹľĂt. Pro mÄ› je tahánĂ desek z kufru pĹ™irozenost pĹ™i hranĂ, která mÄ› nikterak nerozhazuje a nerozptyluje, totĂ©Ĺľ se rozhodnÄ› nedá Ĺ™Ăct o koukánĂ do monitoru, pĹ™ĂpadnÄ› klikánĂ myšĂ. Já se pĹ™i hranĂ potĹ™ebuji do toho ponoĹ™it a nepĹ™emýšlet. Taky jsem z FS neslyšel doposud nÄ›jakĂ˝ obzvlášť vyvedenĂ˝ set, a pĹ™ipadá mi, Ĺľe DJs kteřà ho teÄŹ pouĹľĂvajĂ, hráli v dávnĂ˝ch dobách z desek daleko lĂ©pe.
Pracoval jsi pod hlaviÄŤkou jednĂ© z nejvÄ›tšĂch bookingovĂ˝ch agentur (Lunar). ProÄŤ ses rozhodl odejĂt?
ProtoĹľe jsem chtÄ›l ze sebe odlepit tu nálepku techno DJe. Lunar mi zajišťoval hranĂ pouze na techno akcĂch a to mi jiĹľ v poslednĂ dobÄ› pĹ™estalo vyhovovat, vzhledem k mĂ©mu posunu a hudebnĂmu rozsahu. PotĹ™ebuji pestrost a rĹŻznorodost, abych se mohl dále rozvĂjet. Konec loĹskĂ©ho roku byl opravdu hektickĂ˝, hranĂ bylo opravdu hodnÄ›, ale jen na standardnĂch nekompromisnĂch technoakcĂch. To mÄ› ubĂjelo a já zaÄŤal stagnovat. Proto jsem udÄ›lal toto, pro mnohĂ© náhlĂ© rozhodnutĂ, a pĹ™ešel pod Fabric booking, kde mám zajištÄ›nou urÄŤitou rĹŻznorodost v mĂ©m dalšĂm pĹŻsobenĂ a jsem obsazován do rĹŻznorodĂ˝ch veÄŤerĹŻ a mám kolem sebe lidi, kteřà majĂ zase na taneÄŤnĂ muziku jinĂ˝ pohled, coĹľ mÄ› obohacuje. Od tĂ© doby se mi vrátila znovu chuĹĄ hrát a mĂ© vĂ˝kony na technoakcĂch, na kterĂ© se tak vĂce těšĂm, jsou teÄŹ daleko lepšĂ.
Jsi znám svĂ˝m vytĹ™ĂbenĂ˝m mixingem. Kolik ÄŤasu mu vÄ›nuješ?
VytĹ™ĂbenĂ˝m mixingem bych to nenazĂ˝val. PĹ™ece jen mĂ© pĹ™edstavy o hranĂ jsou ještÄ› nÄ›kde jinde, neĹľ kde jsem já. Proto vÄ›nuji hranĂ vÄ›tšinu mĂ©ho volnĂ©ho ÄŤasu - dennÄ› 2-3 hodiny, v poslednĂ dobÄ› i trošku vĂce,jelikoĹľ se zvýšila i nároÄŤnost desek a já nemĹŻĹľu pĹ™edstoupit pĹ™ed lidi a zápasit s technikou mixu, já musĂm hrát.
MnozĂ lidĂ© si stěžujĂ na skuteÄŤnost, Ĺľe vycházĂ stále mĂ©nÄ› kvalitnĂch desek. ZnámĂ producenti se vykrádajĂ. Existuje podle tebe ještÄ› nÄ›jakĂ˝ umÄ›lec, kterĂ˝ se stále zlepšuje a je u nÄ›j patrnĂ˝ vĂ˝voj?
Jak uĹľ nÄ›kdo Ĺ™Ăká, všechno dobrĂ© uĹľ vyšlo. KaĹľdopádnÄ› ÄŤas od ÄŤasu se objevĂ nÄ›jaká opravdu zajĂmavá deska. S producenty je to horšĂ. KaĹľdĂ˝ má svou lepšà i horšà chvilku, pro mÄ› je v poslednĂch dvou letech stálicĂ Alexander Kowalski a zdá se mi, Ĺľe jeho desky jdou hodnÄ› nahoru, vytvoĹ™il si svĹŻj zvuk, kterĂ˝ znĂ hodnÄ› pĹ™irozenÄ› a nesynteticky a k tomu zaÄŤal pouĹľĂvat vokál a tĂm to dotáhl k dokonalosti. Svoji muzikou mÄ› hodnÄ› oslovil, doslova se do mÄ› strefil, a já tomuhle mladiÄŤkĂ©mu gĂ©niovi dÄ›kuji, Ĺľe je. Asi bych nemÄ›l moc co hrát.
Oslovila tÄ› nÄ›jaká ÄŤeská deska? MyslĂš, Ĺľe se ÄŤeštĂ producenti vĂ˝raznÄ› prosadĂ v zahraniÄŤĂ?
VĂ˝bornou desku udÄ›lal Pavel Bidlo, jsem z nĂ doslova nadšenĂ˝. Rád poslouchám vÄ›ci, kterĂ© dÄ›lá Tráva a hraju jeden ÄŤeskĂ˝ track - Dave Fisch - Dawn. Tomu klukovi moc fandĂm. FandĂm vlastnÄ› všem, kteřà se o nÄ›co snažà a dÄ›lajĂ to z lásky k muzice a budu moc rád, kdyĹľ nÄ›kdo prorazĂ ven.
Děkuji za rozhovor.
Reset 2 Connect - Spring Edition
Line-up Reset 2 Connect
V pátek proběhne dalšà společná noc serveru Rave.cz, Techno.cz a Roxy, Reset 2 Connect. Nexis pro vás připravil rozhovor s DJem Hydem.
PocházĂm z muzikálnĂ rodiny, kde kaĹľdĂ˝ ovládá hru alespoĹ na jeden hudebnĂ nástroj. Tak jsem byl taky vychován a absolvoval jsem 6 let v hudebnà škole hru na klavĂr. Pak pĹ™išla puberta, zmÄ›ny nálad a vnĂmánĂ, všichni vĂme o ÄŤem mluvĂm. Prošel jsem si všĂm - od disca pĹ™es rock a zpÄ›t k elektronice. MomentálnÄ› se nebránĂm vĹŻbec niÄŤemu a mám rád kaĹľdou dobrou muziku. TakĹľe normálnĂ vĂ˝voj. :)
Ve svĂ˝ch setech pouĹľĂváš velkĂ© mnoĹľstvĂ melodiĂ a vokálĹŻ, ÄŤĂmĹľ se vĂ˝raznÄ› odlišuješ od jinĂ˝ch DJs. Jak se na pouĹľĂvánĂ tÄ›chto prvkĹŻ dĂváš ty?
SvĂ©ho ÄŤasu jsem byl hodnÄ› nekompromisnĂ - kaĹľdá deska, kde byl vokál nebo melodie byla automaticky špatná. Tohle mÄ› naštÄ›stĂ brzy pĹ™ešlo. Je to o tom, Ĺľe se snaĹľĂm ve volnĂ©m ÄŤase poslouchat kvalitnĂ muziku pĹ™edevšĂm vážnÄ›jšĂho raĹľenĂ a tohle TÄ› urÄŤitĂ˝m zpĹŻsobem ovlivĹuje a vychovává. ZaÄŤal jsem tedy i v taneÄŤnĂ muzice hledat ty pĹ™irozenÄ›jšà muzikálnĂ prvky, kterĂ© dÄ›lajĂ hudbu hudbou.
Vydal jsi 3 vĂ˝bornĂ© dema. KaĹľdĂ© je naprosto odlišnĂ© a nelze si nevšimnout urÄŤitĂ©ho hudebnĂho posunu. Kam se ubĂrajĂ tvĂ© cesty?
HudebnĂ posun se u mÄ› udál opravdu velkĂ˝ za poslednĂ 2 roky. NevĂm kam to směřuje. Z kufru se vytratily nÄ›kterĂ© labely a vĂce mĂ©nÄ› jsou nahrazovány kusy ojedinÄ›lĂ˝mi. Dokupuji si staršà desky, kterĂ© mÄ› minuly. PĹ™ed dvÄ›ma roky jsem si mÄ›sĂÄŤnÄ› obstaral 5-10 desek, v souÄŤasnĂ© dobÄ› si objednám 2, z toho jedna jde sehnat a nebo na nĂ ÄŤekám pĹŻl roku. TaktĂ©Ĺľ pĹ™ibĂ˝vá desek, kterĂ© jinĂ DJs zaĹ™azujĂ do kategorie nehratelnĂ˝ch, nebo velice těžce mĂchatelnĂ˝ch, to mi v poslednĂ dobÄ› dÄ›lá velikĂ© starosti a tak trávĂm za gramofony vĂce ÄŤasu neĹľ kdykoliv dĹ™Ăve a zkoušĂm se s tĂm poprat.
V poslednĂ dobÄ› se v ÄŚR zaÄŤĂná pomalu prosazovat minimal. Ty sám si pouĹľil nÄ›kterĂ© Akufenovy skladby na novĂ© demo CafĂ© de Paris. MyslĂš, Ĺľe je v právÄ› v tomto stylu budoucnost elektronickĂ© hudby?
Minimal nemám nijak zvlášť v lásce. Na demo jsem použil dvě skladby z Akufenova alba My Way, které majà ale k minimalu velmi daleko.
Staráš se o vĂ˝bornou noc s názvem Luxus, která se koná v ostravskĂ©m Fabricu. Kladeš nÄ›jakĂ© speciálnĂ poĹľadavky na umÄ›lce, kterĂ© sem vozĂš? Koho by si ještÄ› chtÄ›l pĹ™ivĂ©st?
DĹŻleĹľitá je originalita a exkluzivita. To je pro mÄ› zásadnĂ kritĂ©rium. SnaĹľĂme se dÄ›lat kaĹľdĂ˝ veÄŤer v jinĂ©m duchu a dovĂ©zt sem umÄ›lce, kterĂ˝m udÄ›láme dokonalĂ© podmĂnky k tomu, aby se mohli náleĹľitÄ› pĹ™edvĂ©st. Doposud toho všichni vyuĹľili aĹľ na Heiko Lauxe, kterĂ˝ byl pro mÄ› nejvÄ›tšà zklamánĂm v mĂ©m hudebnĂm ĹľivotÄ›. Naopak se nám zde podaĹ™ilo loni v ÄŤervnu pĹ™edstavit jako prvnĂm Alexandra KowalskĂ©ho s Raz Oharou v jejich live koncertu a jejich hranĂ mÄ›lo obrovskĂ˝ ĂşspÄ›ch dokonce i u samotnĂ˝ch protagonistĹŻ, kteřà sami zažádali o opakovánĂ. TakĹľe se nám na konci bĹ™ezna opÄ›t pĹ™edstavĂ na Luxusu V. MomentálnÄ› máme v jednánĂ na dalšà Luxus Akufena live. UvidĂme jestli to vyjde.
JiĹľ stařà filosofovĂ© pĹ™išli s myšlenkou, Ĺľe lidĂ© jsou poznamenánĂ svĂ˝m okolĂm a prostĹ™edĂm, ve kterĂ©m vyrĹŻstajĂ. Ovlivnila tÄ› nÄ›jak skuteÄŤnost, Ĺľe pocházĂš z malĂ©ho mÄ›sta, zdánlivÄ› oddÄ›lenĂ©ho od veškerĂ©ho dÄ›nĂ?
UrÄŤitÄ›. Já mám rád klid. HodnÄ› ÄŤasto potĹ™ebuji bĂ˝t sám, ticho a prostÄ› si to srovnat v hlavÄ›. K tomu dÄ›lám jiĹľ pĹ™es 10 let silniÄŤnĂ cyklistiku a to mÄ› prozatĂm držà fyzicky i psychicky nad vodou. Miluji sport a nebĂ˝t ho, tak bych uĹľ dávno zabĹ™edl nÄ›kde v klasickĂ©m prĹŻmÄ›ru a trpÄ›l nÄ›jakou závislostĂ nebo psychickĂ˝mi problĂ©my, kterĂ© dnešnĂ doba pĹ™inášĂ.
ÄŚĂm dál tĂm vÄ›tšà mnoĹľstvĂ DJs hraje z Final Scratche. Máš s nĂm nÄ›jakĂ© zkušenosti? LĂbĂ se ti tato technologie?
AĹĄ si hraje kdo chce z ÄŤeho, tĹ™ebas z rádia. Já to jiĹľ samozĹ™ejmÄ› vidÄ›l nesÄŤetnÄ›krát v akci, ale pro mĹŻj styl hranĂ je to absolutnÄ› nepouĹľitelnĂ© a nedokázal bych se s tĂm sĹľĂt. Pro mÄ› je tahánĂ desek z kufru pĹ™irozenost pĹ™i hranĂ, která mÄ› nikterak nerozhazuje a nerozptyluje, totĂ©Ĺľ se rozhodnÄ› nedá Ĺ™Ăct o koukánĂ do monitoru, pĹ™ĂpadnÄ› klikánĂ myšĂ. Já se pĹ™i hranĂ potĹ™ebuji do toho ponoĹ™it a nepĹ™emýšlet. Taky jsem z FS neslyšel doposud nÄ›jakĂ˝ obzvlášť vyvedenĂ˝ set, a pĹ™ipadá mi, Ĺľe DJs kteřà ho teÄŹ pouĹľĂvajĂ, hráli v dávnĂ˝ch dobách z desek daleko lĂ©pe.
Pracoval jsi pod hlaviÄŤkou jednĂ© z nejvÄ›tšĂch bookingovĂ˝ch agentur (Lunar). ProÄŤ ses rozhodl odejĂt?
ProtoĹľe jsem chtÄ›l ze sebe odlepit tu nálepku techno DJe. Lunar mi zajišťoval hranĂ pouze na techno akcĂch a to mi jiĹľ v poslednĂ dobÄ› pĹ™estalo vyhovovat, vzhledem k mĂ©mu posunu a hudebnĂmu rozsahu. PotĹ™ebuji pestrost a rĹŻznorodost, abych se mohl dále rozvĂjet. Konec loĹskĂ©ho roku byl opravdu hektickĂ˝, hranĂ bylo opravdu hodnÄ›, ale jen na standardnĂch nekompromisnĂch technoakcĂch. To mÄ› ubĂjelo a já zaÄŤal stagnovat. Proto jsem udÄ›lal toto, pro mnohĂ© náhlĂ© rozhodnutĂ, a pĹ™ešel pod Fabric booking, kde mám zajištÄ›nou urÄŤitou rĹŻznorodost v mĂ©m dalšĂm pĹŻsobenĂ a jsem obsazován do rĹŻznorodĂ˝ch veÄŤerĹŻ a mám kolem sebe lidi, kteřà majĂ zase na taneÄŤnĂ muziku jinĂ˝ pohled, coĹľ mÄ› obohacuje. Od tĂ© doby se mi vrátila znovu chuĹĄ hrát a mĂ© vĂ˝kony na technoakcĂch, na kterĂ© se tak vĂce těšĂm, jsou teÄŹ daleko lepšĂ.
Jsi znám svĂ˝m vytĹ™ĂbenĂ˝m mixingem. Kolik ÄŤasu mu vÄ›nuješ?
VytĹ™ĂbenĂ˝m mixingem bych to nenazĂ˝val. PĹ™ece jen mĂ© pĹ™edstavy o hranĂ jsou ještÄ› nÄ›kde jinde, neĹľ kde jsem já. Proto vÄ›nuji hranĂ vÄ›tšinu mĂ©ho volnĂ©ho ÄŤasu - dennÄ› 2-3 hodiny, v poslednĂ dobÄ› i trošku vĂce,jelikoĹľ se zvýšila i nároÄŤnost desek a já nemĹŻĹľu pĹ™edstoupit pĹ™ed lidi a zápasit s technikou mixu, já musĂm hrát.
MnozĂ lidĂ© si stěžujĂ na skuteÄŤnost, Ĺľe vycházĂ stále mĂ©nÄ› kvalitnĂch desek. ZnámĂ producenti se vykrádajĂ. Existuje podle tebe ještÄ› nÄ›jakĂ˝ umÄ›lec, kterĂ˝ se stále zlepšuje a je u nÄ›j patrnĂ˝ vĂ˝voj?
Jak uĹľ nÄ›kdo Ĺ™Ăká, všechno dobrĂ© uĹľ vyšlo. KaĹľdopádnÄ› ÄŤas od ÄŤasu se objevĂ nÄ›jaká opravdu zajĂmavá deska. S producenty je to horšĂ. KaĹľdĂ˝ má svou lepšà i horšà chvilku, pro mÄ› je v poslednĂch dvou letech stálicĂ Alexander Kowalski a zdá se mi, Ĺľe jeho desky jdou hodnÄ› nahoru, vytvoĹ™il si svĹŻj zvuk, kterĂ˝ znĂ hodnÄ› pĹ™irozenÄ› a nesynteticky a k tomu zaÄŤal pouĹľĂvat vokál a tĂm to dotáhl k dokonalosti. Svoji muzikou mÄ› hodnÄ› oslovil, doslova se do mÄ› strefil, a já tomuhle mladiÄŤkĂ©mu gĂ©niovi dÄ›kuji, Ĺľe je. Asi bych nemÄ›l moc co hrát.
Oslovila tÄ› nÄ›jaká ÄŤeská deska? MyslĂš, Ĺľe se ÄŤeštĂ producenti vĂ˝raznÄ› prosadĂ v zahraniÄŤĂ?
VĂ˝bornou desku udÄ›lal Pavel Bidlo, jsem z nĂ doslova nadšenĂ˝. Rád poslouchám vÄ›ci, kterĂ© dÄ›lá Tráva a hraju jeden ÄŤeskĂ˝ track - Dave Fisch - Dawn. Tomu klukovi moc fandĂm. FandĂm vlastnÄ› všem, kteřà se o nÄ›co snažà a dÄ›lajĂ to z lásky k muzice a budu moc rád, kdyĹľ nÄ›kdo prorazĂ ven.
Děkuji za rozhovor.